Sunday, May 31, 2009

Rahsia Seorang Wanita


Di bawah ini ada sedikit perkongsian mengenai hati seorang yang bernama wanita. Agak bertepatan dengan diriku, lalu dimasukkan ke dalam blogku sebagai perkongsian untuk semua pembaca. Thanks to Abie. <<>>

  1. Bila seseorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi tidak menitiskan air mata. Itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

  2. Bila dia menghiraukan kamu selepas kamu menyakitkan hati dia, lebih baik kamu berikan dia masa utk dia menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegurnya kembali dan mengucapkan maaf.

  3. Wanita sebenarnya sukar utk mencari benda yg dia benci tentang orang yg die sayangi. (sbb itu ramai wanita yg patah hati bila hubungan mereka putus di tengah jalan)

  4. Bila seseorang wanita itu jatuh cinta dgn seseorg lelaki, lelaki itu akan sentiasa berada di pikiranya walau di mane jua dia berada.

  5. Wanita memang suka menerima pujian tetapi akan lebih bermakna bila insan yg amat dia sayangi memuji dirinya. Kerana hanya untuknyalah..dia ingin sentiasa tampak cantik dan menarik. Tiada yg lebih bererti selain dr pujian dr insan tersayang.

  6. Wanita sukar meluahkan apa yg mereka rasa. Muzik, puisi, lukisan dan tulisan adalah cara termudah bagi mereka untuk meluahkan segala yg di rasai.

  7. Bila seseorang wanita melafazkan "aku cinta padamu" kepada sesorang lelaki, lelaki itu lah yg dia akan kongsikan segala2nya bersama dan dia benar2 memaksudkan ape yg dia lafaskan.

  8. Bila seseorg lelaki menatap ke dlm anak mata wanita yg menyintainya, wanita itu akan merasa malu dan menghindari kerana pd anak mata tergambar segala perasaan yg ada.

  9. Bila seseorang wanita marah dan mengatakan sesuatu yang menyakitkan, ketahuilah dia tidak bermaksud untuk mengatakannya cuma sekadar utk menyakitkan hatimu.

  10. Bila seseorang wanita itu menitiskan air mate kerana seseorang lelaki, itu bermakna lelaki itu amatbermakna di dalam hidupnya.
# Kota Kinabalu, nantikan kedatanganku!!!

No comments:

Post a Comment